Subject: FW: Maardu triatlon 9.08.2025
From: "Kadri Vesinurm" <[email-masked]>
To: "Kadri Vesinurm" <[email-masked]>
Date: Wed, 16 Jul 2025 10:00:57 +0300

Saatja: Elis Muru <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Saatmisaeg: kolmapäev, 16. juuli 2025 09:32
Adressaat: Jaan Saia <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Teema: Re: Maardu triatlon 9.08.2025

Tere

Saadan liiklusvälise tegevuse loa taotluse seoses Maardu triatloni 
korraldamisega.

Parimate soovidega

Elis Muru

Projektijuht

+372 5594 7578

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Kontakt Jaan Saia (<[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >) kirjutas kuupäeval N, 8. mai 2025 
kell 09:14:

Tere

Töö tegijale on edasi antud soov, et 11304 km 7 – 9 pindamine tehtaks 
hiljemalt juuli esimeses pooles. Ehitaja lubas sellega arvestada.

Lõplikku ajakava veel ei ole kinnitatud sest tööde algus viibib jahedate 
ilmade tõttu

Lugupidamisega

Jaan Saia

liikluskorraldaja

Põhja osakond

korrashoiu ja liikluskorralduse üksus,

tel. +372 565 27 80

Saatja: Elis Muru <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Saatmisaeg: teisipäev, 6. mai 2025 11:25
Adressaat: Jaan Saia <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Teema: Re: Maardu triatlon 9.08.2025

Tere

Enne kui panen Maardu liiklusskeemid jm töösse uurin kas teil on selgunud 
11304 km 7 – 9 pindamise ajakava, mis ajaks täpsemalt tööd planeeritud on?

Tagasisidet ootama jäädes!

Parimate soovidega

Elis Muru

Projektijuht

+372 5594 7578

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Kontakt Jaan Saia (<[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >) kirjutas kuupäeval T, 18. märts 2025 
kell 13:44:

Tere

Töö peaks juulikuuga lõppema, täpsem ajakava selgub paari nädala jooksul

Lugupidamisega

Jaan Saia

liikluskorraldaja

Põhja osakond

korrashoiu ja liikluskorralduse üksus,

tel. +372 565 27 80

Saatja: Elis Muru <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Saatmisaeg: teisipäev, 18. märts 2025 12:56
Adressaat: Jaan Saia <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Teema: Re: Maardu triatlon 9.08.2025

Kas te oskate mulle öelda, mis ajaks need teetööd sinna planeeritud on? Kui 
vahetult enne võistlust eeldatavasti tööd lõpetatakse?

Parimate soovidega

Elis Muru

Projektijuht

+372 5594 7578

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Kontakt Jaan Saia (<[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >) kirjutas kuupäeval T, 18. märts 2025 
kell 10:40:

Tere

Võistlusrajale jäävad teetööd:

11304 km 7 – 9 pindamine. Tee peaks võistluse ajaks olema pinnatud kuid tee 
kate on värske killustikuga

Lugupidamisega

Jaan Saia

liikluskorraldaja

Põhja osakond

korrashoiu ja liikluskorralduse üksus,

tel. +372 565 27 80

Saatja: Elis Muru <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Saatmisaeg: esmaspäev, 17. märts 2025 16:06
Adressaat: Jaan Saia <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Teema: Maardu triatlon 9.08.2025

Tere

Kirjutan teile Triatloniakadeemia korraldusmeeskonnast. Oleme korraldamas 
Maardu triatloni 9.08.2025.

Palun informatsiooni, kas meie poolt radadeks planeeritud teedel on plaanis 
suuremaid teetöid vms, mis takistaks meil teede kasutamist.

Täpsema info radade kohta leiate lingilt: 
https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1qZa5Od0ziSf0QXfFOjW67bRx-WPB13xm 
<https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1qZa5Od0ziSf0QXfFOjW67bRx-WPB13xm&usp=sharing> 
&usp=sharing

Liiklust mõjutab rattarada.

Tagasisidet ootama jäädes.

Parimate soovidega

Elis Muru

Projektijuht

+372 5594 7578

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.